Tiffanylampen.nl doet er alles aan om u als klant naar alle tevredenheid van dienst te zijn. Mocht het toch onverhoopt voorkomen dat u een klacht heeft wilt u ons dit dan zo spoedig mogelijk meededelen zodat wij op zoek kunnen gaan naar een passende oplossing. U ontvangt van ons hiervan een ontvangstbevestiging en wij zullen uw klacht binnen 14 dagen behandelen.
Stuur uw klacht naar:
www.tiffanylampen.nl
Fahrenheitstraat 436 A
2561 DG Den Haag
Nederland
tel / fax: 0031 (0)70-3635396
info@tiffanylampen.nl
U kunt zich ook wenden tot:
Webshop Keurmerk:
Willemsparkweg 193
1071 HA Amsterdam
Nederland
info@keurmerk.info
Hieronder vindt u de klachten en geschillen procedure zoals wij deze in onze algemene voorwaarden hebben opgenomen.
ARTIKEL 14 – KLACHTENREGELING
1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoeringvan de overeenkomstmoeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadatde consument de gebrekenheeft geconstateerd.
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemerkan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website vande Stichting WebshopKeurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naarde Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.
5. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
ARTIKEL 15 – GESCHILLEN
1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde,
zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
3. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.
4. Uiterlijk drie maanden nadat het geschil is ontstaan dient het geschil schriftelijk bij de Geschillencommissie aanhangig te worden gemaakt.
5. Wanneer de consument een geschil wil voorleggen aan de Geschillencommissie, is de ondernemer aan deze keuze gebonden. Wanneer de ondernemer dat wil doen, zal de consument binnen vijf weken na een daartoe door de ondernemer schriftelijk gedaan verzoek, schriftelijk dienen uit te spreken of hij zulks ook wenst dan wel het geschil wil laten behandelen door de daartoe bevoegde rechter. Verneemtde ondernemer de keuze vande consument niet binnen de termijn van vijf weken, dan is de ondernemer gerechtigd het geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.
6. De Geschillencommissie doet uitspraak onder de voorwaarden zoals deze zijn vastgesteld in het reglementvan de Geschillencommissie. Debeslissingenvan de Geschillencommissiegeschieden bij wege van bindend advies.
7. De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken, indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beƫindigd, voordat een geschil door de commissie op de zitting is behandeld en een einduitspraak is gewezen.
8. Indien naastde Geschillencommissie Webshopeen andere erkende of bij de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) of het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid) aangesloten geschillencommissie bevoegd is, is voor geschillen betreffende hoofdzakelijk de methode van verkoop of dienstverlening op afstandde Geschillencommissie Webshopbij uitsluiting bevoegd. Voor alle overige geschillen de andere erkende bij SGC of Kifid aangesloten geschillencommissie.